background: #FF0099;

Livet!!

Jag fattar inte livets mening jag vill bara dö komma bort från alla idioter som er 2 jag hatar er så mkt att jag vill dö just nu eller att en av er dör så att jag kan va med dig igen.
Men va fan hjälper det till att jag ska stanna kvar jag vill verkligen dö.
Jag vill bort långt bort från er 2.
Du inser verkligen inte vad som är fel va??
Det är din cp störda kompis som är felet!
Men du inser verkligen inte att när man lovar något ska man hålla det.
Fast du lovade det du lovade men du bröt löftet.
Jag kan inte lite på dig längre du svek mig.
Jag har ett brustet hjärta och allt är på grund av dig men du fattar inget.
Jag trodde jag kunde lita på dig men du ljög hela du är en lögn.
Din kompis är ett miffo och en ful liten jävel.
Jag vill aldrig se dig mer aldrig någonsin.Jag hade känslor för dig men du svek mig.
Gå och dö e vad jag ska göra eller så får du göra det.
Bara jag slipper dig och din kompis till miffo.
Jag hoppades att jag skulle slippa dig och din kompis men jag ser er jämt.
liksom låt mig vara sluta prata med mig stick iväg jag vill inte prata med dig.

Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

fin blogg !:)



Läste vad du skrev, och vad har hänt? Finns om du vill snacka.även om vi inte känner varandra. Men jag bryr mig ändåså!

2010-12-09 20:09:47
Blogg/Hemsida: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: amanda

ojj det låter inte bra, känner inte dig men jag vet hur sånt känns, eller kanske inte samma sak som du känner men jag gissar på det.

finns iaf om du vill snacka med nån..

2010-12-14 20:42:30
Blogg/Hemsida: http://amandaahammar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar<33:

        Kommer du tillbaka?
background: #FF0099;